Translate

sobota, 1 lutego 2014

Kożuszkowo ;)

Z uwagi na to że w ostatnich dniach przybyło nam trochę śniegu i zimnego powietrza, w dzisiejszym poście postawiłam na ciepłą stylizację !
Przedstawiam kożuszkowy płaszczyk, który  jest idealny na zimowe spacery. Płaszcze z domieszką kożuszka obecnie produkowane są lekkie a zarazem ciepłe, miękka podszewka jest delikatna i przyjemna w dotyku :) lubię to ! 
Do płaszcza ubrałam wszystkim znane czarne legginsy, długą szarą bluzę ( której nie widać na zdjęciach ) oraz genialne traperkowe buty posiadające również kożuszkową podszewkę, ja ją wywijam, i właśnie tak najbardziej lubię nosić te buciki.
Jestem osobą lubiącą ciepełko więc kożuszkom daje wielki pluuuuss, niech mnie grzeją ;)
w takim ubraniowym asortymencie można bawić się śniegiem !



 Płaszczyk wyszukałam w ciucholandzie, natomiast buciki kupiłam w H&M metka DIVIDED




 Blake Lively - <gossip girl> w chłodniejsze dni też stawia na płaszcz z kożuszkową podszewką        ( po minie widać, że jest jej ciepło ;)

1 komentarz:

  1. bardzo mi sie podoba zestawienie kozuszkowego plaszcza i kozuchowych butow,dobrze tez taki sie prezentuje w towarzystwie workerow ;)

    OdpowiedzUsuń